Computerhulp op locatie bij u thuis of op kantoor. Wij komen bij u langs op basis van no cure no pay. Naast deze garantie bent u verzekerd van een informerend en betaalbaar bezoek van een vriendelijke expert met kennis van zaken.

Telefoon: +31 20 772 7290

News

Een op drie aankopen verloopt via internet

Bijna 33 procent van de aankopen van de Nederlandse consument, wordt online gedaan. In 2009 bleef dit percentage nog steken op 23 procent.

De stijging is grotendeels te danken aan het kopen van kleding en schoenen, producten die steeds meer online worden gekocht, in plaats van in de winkel.

Dit blijkt uit een onderzoek van Blauw Research, in opdracht van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel en Thuiswinkel.org .

Producten als vliegtickets, boeken en dvd’s worden al langer online afgenomen. De afgelopen jaren worden echter ook steeds meer speelgoed, kleding en mobiele telecomproducten online gekocht. In het onderzoek stijgt ook het aantal online aankopen van computer hardware met 18 procent, waarschijnlijk ingezet door de tabletverkoop.

Oriëntatie op een aankoop vindt doorgaans online plaats. Als de oriëntatie niet in de winkel plaatsvond en de aankoop wel, dan komt dit vooral omdat men het product in handen wil kunnen nemen. Wijnand Jongen, directeur van belangenorganisatie Thuiswinkel.org: “Het vertrouwen van consumenten in online winkelen neemt nog altijd toe. Opvallend is dat het onderzoek laat zien dat Nederlanders voor het eerst meer tevreden zijn over internet als oriëntatiekanaal dan over de fysieke winkel als oriëntatiekanaal. Webwinkels slagen er dus steeds meer en beter in drempels weg te nemen bij de consument. Daardoor stijgt het vertrouwen van de consument in online kijken en kopen.”

Lees Meer... Roll in

Een op drie aa...

Bijna 33 procent van de aankopen van de Nederlandse consu...

Stap 1: Kies uw systeem

en volg de rest van de stappen om uw computer bij ons ter reparatie aan te bieden.

Er wordt binnen 24 uur contact met u opgenomen betreft uw reparatie.

Geen enkel risico

Is er een ander defect dan aangemeld? Wordt het duurder dan verwacht? Wilt u afzien van de reparatie? Geen probleem, u betaalt ons alleen de transportkosten!

24/7 in heel Nederland

Gemakkelijk, snel en veilig uw reparatie of upgrade kiezen en geheel afhandelen, dat kan 24/7 bij The Helpfactory

Lees meer

Stap 2: Uw gegevens

Stap 3: Kies uw product

Stap 4: Model of Omschijving

Stap 5: Kies uw reparatie

Stap 6: Waar

Stuur uw reparatie op

U kunt uw laptop sturen naar:
F'actory Laptops
Cruquiuskade 243
1018 AM
Vermeld duidelijk bij de laptop uw probleem, naam en telefoonnummer.
Wij raden aan om de laptop goed te verpakken in een daarvoor bedoelde doos.

Wij zullen binnen 5 werkdagen na aankomst van de laptop contact opnemen met een prijsindicatie voor de reparatie.

Haal mijn reparatie op

Wilt u uw laptop op laten halen door ons dan kan dat. Wij gebruiken binnen Amsterdam daar waar mogelijk is de fiets omdat wij dit beter vinden voor het milieu. Buiten Amsterdam komen wij per auto.
De kosten om de laptop op te laten halen bedragen €18,-

Wij zullen binnen 5 werkdagen na aankomst van de laptop contact opnemen met een prijsindicatie voor de reparatie.

Ik breng mijn reparatie

U kunt uw laptop elke door de weekse dag van 09.30 t/m 18.30 langs brengen zonder afspraak.

Michael

Ik heb dit leuke bedrijf uit de Mike's guide, een boekje over ...

Nynke Grunfeld...

De jongens van F’act zijn betrouwbaar, creatief en hebben verstand ...

Lex Raymakers ...

Voor ieder bedrijf, klein of groot, wordt de Informatie Technologie ...